Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday 1 August 2007

小可爱




家都说我很可爱

你们觉得呢??
妈妈常说我很爱美
即使是冬天
还要选着穿裙子。。嘻!
我是Girl嘛。。。
爱美又爱穿裙子是正常
你们说对吗??嘻!嘻!



这姿态又如何?可爱吗?



为什么爹地还没来载我呢???


让我痴痴的等。。讨厌!!




No comments: