Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Wednesday 30 January 2008

上小学啰!!

两天学校就开学了,今年是我(Janice Low),五岁四个月第一年上小学。较早前,爸妈已陪我参加学校的为我们这些新生的Orientation Day。 我好喜欢去学校,因为在学校我可学很多东西,认识很多朋友。我好期待又紧张呢!不知我的老师是谁?有多少朋友?课室又在哪儿?好多的问号呢????哈!

妈妈已为我准备了新校服,校鞋,书包,lunch box, stationary等等。 学校将在1/2/08 开学。一周五天,从9am ~ 3pm。希望我会习惯这长时间。

我的最爱Barney新书包。
我的最爱Barney新签笔带。

我的新校鞋

2 comments:

NgSP said...

Wish Janice enjoy her school & get used to the environment soon. Very nice bag, my gal sure will crazy about it if she saw that :D

Busssy Mum (Sydney,AU) said...

all kid is barney fans !!!100% will love it when see barney stuff.