Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Thursday 11 October 2007

剪发

之前 之后


星期六,妈咪带我去剪头发。
妈妈说,夏天快到了,剪短头发会比较凉爽,也容易打理。
所以我就乖乖的听从妈咪的话。
剪短头后,我很满意呢,因为我真的感到好凉爽,
妈咪也不需要每天为我绑发了。

No comments: