Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Sunday 3 February 2008

澳洲雪梨慈濟人文學校

天,星期日(3/2/08~雨天)。澳洲雪梨慈濟人文學校开课了。我们两姐妹都在这儿学中文, 今年我(刘嘉敏,五岁)就读基础班,我的老师名叫黄美也。

第一天上中文课的心情很高兴,因为有很多认识的朋友嘛。在基础班是学习汉语拼音为主。上课时间从9am ~ 12.30pm。 哇!第一天就很有很多功课要做呢!我要努力用功的完成它。

这是我的中文学校老师,名叫黄美也




我(刘咏洁,三岁)今年开始就读幼小班,是第一年上中文学校。这学校对我来说一点都不生疏,因为往年我每个星期天都陪姐姐到本校。我的老师名为詹素霞,也是去年姐姐的老师。第一天上中文课,我很开心,不需要爸妈在课室里陪我。
这是我的幼小班中文学校老师,名叫詹素霞



放学啰。。大家着排队

1 comment:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celular, I hope you enjoy. The address is http://telefone-celular-brasil.blogspot.com. A hug.