Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Friday 8 June 2007

新被子



冬天了,爸爸给我买了新被子
我好喜欢又高兴,爸爸说我长大了
应该用大被子,又厚又温软
这样我才不会着凉
这新被子带和枕头带是一套的
好漂亮,我好喜欢它的图案
谢谢您,爸爸!

No comments: