Princess Janice

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Olivia

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Princess Amelia

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Monday 12 January 2009

学Knitting

我中学时,一直很想学knitting,一来没时间学,二来身边的朋友没有人会。当我出来社会工作时,一位同事教我一支针的knitting方式,因为时间难配合,我只学会knit宝宝的 bootie 而已,但我也满足了。

最近,我的邻居教我用两支长针的knitting方式,我很快就学上手了,我会knit Beanie, V-vest, 圆领vest和 围巾。很幸运的认识这位邻居呢。





圆领vest

Beanies

V-vest

No comments: